Multivlaai op weg naar een nieuwe site

In een zeer competitieve markt van de online vlaaien en taarten, is Multivlaai op zoek naar een leidende positie in de markt. Hiervoor is een duidelijke positionering erg belangrijk. Multivlaai heeft in deze context gekozen voor kwaliteit, ambachtelijkheid en verse producten. Dit is een duidelijk verschil met de massaproductie van bijvoorbeeld een Hema.

4 persona’s

Wij zijn gestart met de doelgroepen van Multivlaai in kaart te brengen. Hiervoor hebben we een segmentatie gemaakt op basis van rationeel en emotioneel handelen en op basis van snel en langzaam handelen. Dit heeft 4 persona’s opgeleverd. Deze persona’s hebben allemaal hun plek gekregen in het interactie ontwerp en webdesign. Hierdoor zullen alle type bezoekers zich herkend voelen op de nieuwe website.

Een mobile-first interactie ontwerp

Voor het interactie ontwerp hebben we gekozen om te beginnen met de mobiele versie van de website. Dit zorgt ervoor dat je hele belangrijke keuzes maakt wat betreft de prioriteit van content. Alleen het uiterst noodzakelijke wil je tonen, maar niks verliezen aan duidelijkheid en gebruiksvriendelijkheid.

Uniek webdesign

Om de doelstellingen van Multivlaai te bereiken, hebben we een aanzienlijke update gegeven aan de huisstijl van Multivlaai. Een stijl die aansluit bij de positionering van Multivlaai. Het concept is neergezet door onze ontwerpers met erg veel enthousiasme en dat is goed te zien. Hieronder alvast een preview.

En nu over naar de bouw

Waar staan we nu? De website is aan de voorkant af, maar zal nog gekoppeld moeten worden met het reserveringssysteem van Multivlaai. Nog een flinke klus dus.

Multivlaai - Vers & Ambachtelijk 2014-08-21 20-35-12 2014-08-21 20-35-15